0 Blog 4 minuty czytania

SEO na pomoc Ukrainie – 3 akcje wspierające oblegany kraj

Sytuacja na świecie już od pandemicznego kryzysu nie jest zbyt ciekawa. Chociaż branża e-commerce urosła nieco w siłę to jednak nastroje społeczne od jakiegoś czasu są dość niskie. Nikt jednak nie przypuszczał, że przyjdzie nam dodatkowo mierzyć się z wojną. Problemy budżetów na SEO czy wzrost popularności zakupów online to kwestie, które specjaliści od pozycjonowania są w stanie odłożyć na bok. Zamiast tego, wiele firm i korporacji zajmujących się SEO, kieruje uwagę na kwestię pomocy Ukrainie. Oto 3 sposoby, na jakie branżowa społeczność udzieliła swojego wsparcia.

1. Google walczy z dezinformacją i przekazuje duże sumy

Zarówno jako ogromna korporacja, jak i zespół zaangażowanych społecznie pracowników, Google wspiera Ukrainę na wiele różnych sposobów. Łącznie przekazano pomoc o wartości15 milionów dolarów w pieniądzach oraz innych formach. Oprócz tego 5 milionów kredytów reklamowych zostało przeznaczone na promocję dla wiarygodnych organizacji humanitarnych i międzynarodowych.

Sponsorowane przez rosyjski rząd media mają obecnie zamrożone możliwości monetyzacji na Platformach Google, a propagandowa telewizja RT została całkowicie wyłączona z opcji promowania poprzez wyszukiwarkę. Wiele znaczących działań zostało także podjętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w sieci ukraińskim użytkownikom oraz organizacjom. Project Shield chroni obecnie witryny ukraińskiego rządu przed atakami typu DDoS. Najbardziej zagrożone konta użytkowników z Ukrainy są natomiast zabezpieczone przez program ochrony zaawansowanej Google.

2. Odwołana konferencja, aktualne wsparcie

W branży SEO konferencje są często dużymi eventami, pochłaniającymi ogromny budżet. Jednym z takich wydarzeń był LRTcon, na którym gościli również znaczący prelegenci z Ukrainy. Konferencja odbyła się w roku 2019, a rok później zebrana została znacząca kwota na zorganizowanie drugiej edycji. Niestety cała akcja została odwołana, jednak nie wszyscy wycofali swoje wpłaty. Dzięki temu, zgromadzone środki w wysokości około 35 tysięcy dolarów, zostały teraz przekazane na pomoc Ukrainie.

3. WebCEO wspiera armię Ukraińską

WebCEO zajmuje się udostępnianiem niezwykle pożytecznych rozwiązań i analiz w branży SEO. Od 4 marca tego roku, usługi przedsiębiorstwa nie są już dostępne dla rosyjskich użytkowników. Co więcej, na Fundusz Ukraińskich Sił Zbrojnych, firma przekazała aż 150 tysięcy dolarów i zapowiedziała dalsze wspieranie szlachetnej inicjatywy.

Źródło: www.webceo.com.png




Akceptuję politykę prywatności

Raz w miesiącu e-mail z najlepszymi artykułami

Zdjęcie autora wpisu - Redakcja SeoNinja.pl

Redakcja SeoNinja.pl — autor wpisu

Komentarze

Jeszcze nie ma komentarzySkomentuj jako pierwszy! :)

Dodaj komentarz