5 Porady SEO 2 minuty czytania

Wywiad z Vannesą Fox z Google

Vannesa Fox doradza webmasterom co zrobić aby polepszyć swój ranking w Google, opowiada też o SiteMapach. Ciekawą sprawą jest też wyjaśnienie różnic pomiędzy Duplicate Content a Duplicate Content Penantly. Wywiad oczywiście w języku angielskim.

Obala chyba największy mit... okazuje się, że dla Google poprawny kod (x)HTML nie ma znaczenia!




Akceptuję politykę prywatności

Raz w miesiącu e-mail z najlepszymi artykułami

Zdjęcie autora wpisu - Piotr Cichosz

Piotr Cichosz — autor wpisu

Frontend developer. Tworzę zaawansowane systemy webowe w JS. Swoją wiedzę nt. SEO wykorzystuję do rozwijania własnych projektów (z lepszym lub gorszym efektem). Dużo eksperymentuję i staram się określić jak bardzo można nagiąć cierpliwość algorytmów Google (:. Prowadzę teraz bloga technologicznego oraz bloga o Apple

Komentarze 5

author lewin www 09.12.2006 23:45:59

To prawda! Od dawna walcze z wypozycjonowaniem jednej witryny i witryna, ktora jest na 1 miejscu w Google'u ma mnostwo bledow hmtl! Wiec ten wywiad jedynie utwierdzil mnie w moim przekonaniu..

author Allen www 29.12.2006 11:38:55

Zaintrygował mnie fragment na temat linków. Bardzo ciekawym jest, że jak powiedziała Pani Fox, podczas wstawiania linków na innych witrynach internetowych osoby to robiące powinny bardziej zwracać uwagę na tematykę i treść tych witryn (które powinny być zbliżone do naszej) niżeli na ich PageRank.

Oczywistym jest też, że fakt ten jest... oczywisty (sorry za dubel), ale chyba jednak również obala jeden z mitów na temat wstawiania linków głównie na witrynach o wysokim PR.

BTW. Fajny wywiad :)

author Exe Very Cute www 07.01.2007 02:10:44

Ja też myślę że semantyka jest warta więcej niż walidacja w przypadku G. Choć obalenie takiego mitu na pewno nie wpłynie korzystnie na jakość sieci ;-]

author typis www 16.01.2007 23:20:30

teraz to juz mam mętlik!

author Marta www 19.01.2007 17:10:02

To, że 1 miejsca zajmują czasem strony z niepoprawnym kodem nie musi oznaczać, że kod ten nie ma znaczenia. W końcu dobre pozycje są zajmowane także przez zaspamowane strony, ale nie oznacza to, aby podążać w tym samym kierunku.

Jestem zdania, że jeśli coś się robi, należy to robić jak najlepiej, dlatego nawet jeśli faktycznie kod nie ma znaczenia dla pozycji, ma znaczenie w wielu innych kwestiach.

"obala jeden z mitów na temat wstawiania linków głównie na witrynach o wysokim PR"
Niestety właściciele wielu stron z wysokim PR chcą to na maxa wykorzystać i umieszczają na nich masę linków. A właśnie przez ich ilość taki link ma mniejsze znaczenie, dlatego właśnie nigdy nie patrzy się na sam PR.

Dodaj komentarz