76 Testy, eksperymenty 5 minut czytania

Test 100 profili od F55

W ostatnim czasie zrobiło się gorąco na temat linkowania z profili. Swoją drogą, to chyba niektóre tematy wracają jak bumerang. Miło mi poinformować, że na łamach mojego bloga przeprowadzony zostanie test usługi linków z profili od F55 czyli 100 ręcznych linków.

Opublikowany przez ekipę F55 test, reklamujący ich własną usługę, jak zauważyło kilka osób - nie jest miarodajny i od razu pojawiły się komentarze, że to ściema i tani chwyt marketingowy. Postanowiłem więc to zweryfikować. Zobaczymy czy warto wydać 369zł za 100 linków z profili.

O samej usłudze

Chodzi o ofertę:

100 ręcznych linków PR4-9 (PageRange), wysoki TR (TrustRank)

  • 100 ręcznych LINKÓW
  • PR4-9
  • wysoki TR
  • różne IP
  • różne DNS
  • 50% miejsc linki w postaci http://
  • 50% miejsc linki w postaci anchora
  • 50% miejsc z polskich lokalizacji
  • 50% miejsc z zagranicznych lokalizacji
  • miejsca widoczne dla użytkowników i wyszukiwarki bez logowania
  • miejsca na bieżąco sprawdzane i weryfikowane
  • wpisy pingowane przez 7 dni
  • profile i strony zakładane są ręcznie
  • po zakończeniu wysyłamy raport gdzię będzie zawarte: link do profila, hasło, login, hasło i login do miela na jakim były zakładane konta
  • miejsca gdzie umieszczane są linki nie są tak narażone ma banowanie i karanie przez wyszukiwarki jak katalogi stron czy presell page !

Testowana fraza

Postanowiłem sprawdzić te linki na jednej z cięższych fraz (jednowyrazowa):

  • 23 mln wyników,
  • Konkurencja:
    • Domena z pierwszego miejsca ma 460 tysięcy linków (domena 2003 r.),
    • Domena z drugiego miejsca ma 403 tysięcy linków (domena 2006 r.),
    • Domena z trzeciego miejsca ma 196 tysięcy linków (domena 2007 r.),
    • Domena z dziesiątego miejsca ma 1000 linków (domena 2012 r.),
    • Dane pochodzą z ahrefs.

Moja domena

  • 700 linków, głównie zdobytych z katalogów,
  • PR=3,
  • sudomena z 2010 roku - znowu stara domena i dobrą historią, zaś domena główna w 2005 r.
  • znajduje się na drugiej stronie (miejsca od 13 do 20) na to hasło i od dłuższego czasu nie mogę wejść do top10.
Sukcesem będzie, gdy uda się wejść do top10. Każde miejsce bliższe top1 będzie mega zaskoczeniem. Po wykonaniu usługi powinienem mieć 800 linków:
  • 50% linków jako dofollow i drugie 50% nofollow,
  • oraz 50% z anchorem i 50% jako zwykły URL - czyli będzie zróżnicowanie anhorów, więc filtrów i banów nie będzie.

Gdy dostanę raport, to nie będę specjalnie linkował profili, poczekam aż same się zaindeksują. Gdy efekty będą rokujące, podlinkuję profile by nadać im większej mocy. Na początek chcę sprawdzić ich moc bez dopalania, tak było w przypadku ostatniego testu z preclami.

Linkowanie zaczyna się dzisiaj.

Pytania, uwagi, sugestie?

Edycja: W komentarzach pojawiła się prośba i monitorowanie TruskRank. Poniżej przedstawiam ten zbliżony parametr liczony przez różne serwisy:

 

  • Majesticseo: Trust flow: 23
  • ahrefs: url rank: 395, domain ranking: 98
  • OpenSiteExplorer: domain authority: 42/100, page authority: 48/100

 




Akceptuję politykę prywatności

Raz w miesiącu e-mail z najlepszymi artykułami

Zdjęcie autora wpisu - Piotr Cichosz

Piotr Cichosz — autor wpisu

Frontend developer. Tworzę zaawansowane systemy webowe w JS. Swoją wiedzę nt. SEO wykorzystuję do rozwijania własnych projektów (z lepszym lub gorszym efektem). Dużo eksperymentuję i staram się określić jak bardzo można nagiąć cierpliwość algorytmów Google (:. Prowadzę teraz bloga technologicznego oraz bloga o Apple

Zobacz podobne wpisy

Komentarze 76

author Cezary Lech www 19.03.2013 18:48:04

Piotr czy nie chodziło Ci czasem o cos innego: TrustRang - TrustRank?!

author Jakub Sawa www 19.03.2013 18:48:13

bez linkowania i pingowania zaindeksuje się do 20-30% profili - przy dobrych wiatrach
po podlinkowaniu - solidnym - powinno pójść do góry - ale przy 700 linkach - nie sądzę aby to było top10

powodzenia :)

author Wygryz 19.03.2013 18:53:35

Te testy nigdy nie będą miarodajne. Musiałbyś zamówić tę usługę anonimowo. Jeśli zleceniobiorca wie jaką domenę zleciłeś do linkowania to może ją dopalać z innych źródeł.
Nie pozostaje nic innego jak samemu testować.
Tak czy inaczej powodzenia.

author Jakub_S 19.03.2013 19:01:36

Tak jak zauważył Wygryz to może być mało obiektywny test. Druga sprawa - nie wiadomo czy Twoją stronę przy takiej konkurencji nawet 1000 linków ruszy w górę. Moim zdaniem bardziej obiektywnie byłoby test na świeżych domenach zrobić i to kilku.
PS popraw sobie "Chodzi o tą ofertę" tę

author D_S 19.03.2013 19:06:34

Zadziała, ale tylko i wyłącznie jak zmasakrujesz te profile innymi linkami.

author Łukasz Rogala www 19.03.2013 19:15:59

No własnie - bez podlinkowania to żadna usługa się nie sprawdza.

author Sprawdzimy www 19.03.2013 20:09:50

Też jestem na etapie sprawdzania, a jak ktoś pomoże to ... http://www.facebook.com/Sprawdzimy/posts/440622826014545

author Rentino 19.03.2013 20:11:33

Wydaje mi się, że na tak silną konkurencję te 100 linków nie wystarczy, szkoda, że fraza i monitoring nie są dostępne

author Videodream 19.03.2013 20:25:05

Te linki mają wpływ na TrustRank, podaj zatem jaką wartość ma Twoja strona przed zaczęciem linkowania z profili z wysokim TR

author shpyo www 19.03.2013 20:39:40

@Cezary Lech - typo, fixed.
@Rentino - specjalnie nie są dostępne, by nikt nie zaburzył testów.
@Videodream - a gdzie sprawdzę trust rank?

author Videodream www 19.03.2013 20:48:52

Trust Flow pokazuje majestic w zakładce link profile

author Marcu www 19.03.2013 21:30:22

TR nie sprawdzi nikt niczym...

author Darek Jurek 19.03.2013 22:41:31

Czy nie za trudne frazę branże wybrałeś? Moc mocą ale wiele innych rzeczy ma wpływ na pozycje a przy takiej ilości linków u konkurencji może to zacierać efekt tel listy profili.

author Kristo 19.03.2013 22:56:00

Piszecie, że 100 linków to za mało aby przedmiotowa strona mogła wejśc do top10. Ja myślę, że jeśli profile są naprawdę dobre to te 100 linków po zaindeksowaniu może spokojnie wystarczyć - przypomnę, że strona na 10 miejscu ma 1000 linków - i nie wiadomo jakiej jakości ... Ja z niecierpliwością czekam na wynik testu.

author shpyo www 20.03.2013 06:45:18

Dodałem dodatkowe parametry ten domeny. Sprawdziłem TR w majesticseo, ahrefs i opensiteexplorer. Jeżeli znacie inne miejsca lub parametry, które warto monitorować, to dajcie znać.

author Jan 20.03.2013 07:25:39

@WYGRYZ ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie podał domeny. Jeśli jest to popularna usługa to usługodawca nie zidentyfikuje (nie wiem czy nie za trudne dla ciebie słowo) domeny.

author Kris 20.03.2013 08:00:45

Nie wymaga Pan dużo za link dofallow, szkoda tylko że nie szanuje Pan swoich czytelników i linku nie zamieszcza, natomiast content owszem !! Z uczciwym podejściem nie ma to nic wspólnego. Skoro mój komentarz przeszedł moderację, czyli był "wartościowy" to nie rozumiem dlaczego link został usunięty !!!

author Łukasz www 20.03.2013 08:16:48

Witam wszystkich. Ja jakimś specjalistą nie jestem. Dla własnych potrzeb bawię się w coś co można z przymrużeniem oka nazwać pozycjonowaniem. Nie chccę tu się wymądrzać tylko chciałem odnieść się do powyższego testu. Podobny test przeprowadzam od około 1,5 miesiąca. Nowa strona, ze 2-3 linki + około 20 linków z profili. Wskoczyłem na pozycję nr 1 na trudną frazę ( 6,5 mln wyszukiwań) Może to zbieg okoliczności, ale moja strona siedzi tam od około 40 dni non stop na pozycji nr 1. Nie są to błędy w sprawdzaniu pozycji. Także takie profile mają jakiś sens, ale zależy też jakiej jakości są, z jakich stron pochodzą etc. Testowałem profile tylko na jednej domenie, wkrótce zrobie to z kolejnymi. Mam kilka swoich stron o tematyce fotograficznej i każdą linkuje inaczej. Zauważyłem jednakże dosłownie jakąś kpinę w google. Nową stroną można bez wysiłku złapać dobre pozycje i utrzymywać je tam przez wiele miesięcy, a jednocześnie stare, wieloletnie zadbane domeny mają problem. Wiele czynników na to wpływa, ale bez przesady... Mnie osobiście seria zmian w google z ostatnich kilkunastu miesięcy dobiła i dobija dalej. Dlatego też eksperymentuje i życzę udanych wyników wszystkim.

author foodstylist www 20.03.2013 09:04:41

jestem ciekaw tego testu - ja ze swojej strony mogę odnieść się do listy gdaq, po zastosowaniu jej na nowej stronie, rzeczywiście pozycje podniosły się na stosunkowo trudne frazy. Zastosowanie tego samego rozwiązania na stronie z ugruntowanymi pozycjami seo, ugruntowaną dużą liczbą linków nie przynosi większych efektów, notuje minimalne wachania. Jeżeli mogę coś sugerować to z chęcią zobaczyłbym tego typu test na stronie, która od pewnego czasu jest pozycjonowana.

author Łukasz Piernikarczyk www 20.03.2013 12:34:52

Łukasz i foodstylist: Bardzo ciekawe rzeczy piszecie odnośnie tych starych domen. Właśnie mam taką starą domenę i potwierdzę, że bardzo trudno ruszyć ją z miejsca. Już się kiedyś zastanawiałem czy nie lepiej byłoby utworzyć nowy serwis i nie przerzucić tam całej treści, a stary usunąć. Ciekawe czy dając 301 przeszłaby również ta przypadłość.

Z drugiej strony może jest tak że nowymi serwisami łatwo wejść do np. TOP20, ale wyżej też, podobnie jak ze starym serwisem, jest już ciężko.

Acha napomknę tylko że ta stara domena ma codziennie nową treść, także to nie chodzi tylko o aktualizacje.

author Michał www 20.03.2013 18:35:52

100 profili wydaje mi się bardzo małą próbą. Jestem też ciekawy, czy podobne zaspamowanie strony linkami z profili, które będą stanowić około 15% wszystkich linków nie skończy się filtrem.

author Michał www 20.03.2013 18:53:05

Dobre linki z profili mają naprawdę sporego kopa, 100 to wbrew pozorom nie jest tak mało, bo samych takich wartościowych miejsc jest może kilkaset, maksymalnie myślę tysiąc (po polsku i angielsku, nie znam innych rynków).
Podlinkuj je mocno, najlepiej jakimiś linkami, które nie zginą po odświeżeniu strony i efekty powinny być zadowalające. :)

author Łukasz www 20.03.2013 19:44:16

Łukasz Piernikarczyk - jeśli komentarz był odnośnie mojego wpisu to chciałbym podkreślić, że napisałem "nowa strona", miałem tu na myśli nowa domena. Niektóre stare domeny porzucam, robie wlasnie 301 na nowe i nic nie robiąc mam lepsze wyniki. Niestety specem nie jestem, nie mam porządnego zaplecza i zaśmieciłem przez lata domeny badziewnymi linkami, które kiedyś dawały moc, a teraz dobijają domeny.

author shpyo www 20.03.2013 19:47:22

Dzisiaj dostałem raport. Ahrefs już widzi 100 linków więcej. Czekam teraz na ruchy w Google ;)

author Łukasz Piernikarczyk www 21.03.2013 08:49:26

Tak, Łukasz, to było do Ciebie :) Ciekawe spostrzeżenie - czy można zrobić na ten temat test? Czy 301 dla starej domeny (np.

author Sprawdzimy 21.03.2013 12:32:41

No brawo za tak szybkie zaindeksowanie profili, sam robiłes czy firma od zlecenia wykonała usługe zaindeksowania. W sumie w ten sam sposób ale automatem działa Xrumer :)

author Rentino www 21.03.2013 12:34:09

Czy po skończonym teście wyjawisz frazę lub domenę ?

author Łukasz www 21.03.2013 14:03:26

Podobny test z 301 zrobiłem też na starej domenie. Tzn miała 2-3 lata, dużo linków, duży ruch, ale po zmianach w google bum w dół. Wczesniej pod jedną frazą była w top3 ( 6,5 mln wyników) duża konkurencja. To był mój sukces. No ale zmiany w goole przekreśliły lata pracy. Strona zleciała drastycznie w dół i nie było co zbierać. Stworzyłem podobną stronę na nowej domenie i zaryzykowałem zlecając firme wypozycjonowanie jej na bardzpo trudne frazy. jakby się udało to miałbym niezły rachunek co miesiąc. Ale po około 6 miesiącach zero efektów. Zero. Nawet do 150 miejsca się nie łapali. Podpowiedziałem im, że można z mojej starej domeny zrobić 301 na nową i może to coś pomoże. gdzieś w necie znalazłem takie info i chciałem przetestować to. Zgodzili się. Po około 1-2 miesiącach skok do top30 nowej domeny dla frazy dla której stara domena kiedyś była w top3. Z czasem wzrost był do 9 miejsca, czyli już prawie super. ogólnie na ta fraze domena siedzi na 12-18 miejscu. Moze to zbieg okoliczności, a może zadziałało 301. Nie testowałem tego na innych starych, mocnych domenach. Jestem tylko fotografem :)

author shpyo www 21.03.2013 14:44:39

@Sprawdzimy - pingowanie profili jest w cienie. Tzn. ahrefs jest znalazł. Czytaj dokładniej.
@Rentino - oczywiście, że NIE.

author Wojciech www 22.03.2013 19:01:15

Są już jakieś efekty? Korzystał ktoś jeszcze z oferty i może potwierdzić efekty??

author F55 23.03.2013 06:38:22

Przygotowaliśmy 10 kuponów rabatowych dla stałych czytelników bloga SHPYO (-69zł).

Kod "promocja-69" - wystarczy dokonać zakupu przez sklep internetowy:

http://helio24.pl/100-recznych-linkow-pr4-9-wysoki-tr,id21554.html (dodam że po ogłoszeniu wyników cena nie będzie niższa niż jest obecnie 369zł - dlatego że cały czas monitorujemy jak zachowują się strony klientów i zestaw ma swoją MOC ! )

author Tomasz Wydra www 23.03.2013 09:53:39

Posiadam własną taką listę. Ponad 70 profili w Polsce. I mogę potwierdzić moc mają niezłą. Frazy idą szybko w górę i trzymają pozycje

author Wilk www 23.03.2013 13:13:35

Szkoda, że od razu ujawniłeś się usługodawcy. Przy anonimowym wykonaniu i ujawnieniu się po akcie byłaby pewnoś co do skutecxnzosci. Sama ofera wyglada dobrze, ale dosc drogo jak na to co obejmuje.

author Paweł 25.03.2013 03:23:55

Linkowanie z profili ostatnio faktycznie stało się modne. Sam na tej fali buduję sobie listę, bo skoro konkurencja ma... Jak dotąd z moich testów nie wynika jednak, że ta forma linkowania jest lepsza niż inne.
Jak wyniki testu?

author Allf www 26.03.2013 13:45:37

..."Sprawdziłem TR w majesticseo, ahrefs i opensiteexplorer. Jeżeli znacie inne miejsca lub parametry, które warto monitorować, to dajcie znać."...
często sprawdzam i polecam : http://www.webseoanalytics.com/free/seo-tools/serp-analysis.php - bardzo przydatne, na stronie także inne darmowe narzędzia.

author Sebastian www 27.03.2013 22:38:49

I jak wyniki testu? Ile linków widzi Google i jak sprawa z pozycjami wygląda. Ciekaw też jestem ile linków zostało już zablokowanych/zdjętych przez moderatorów.

W sumie niezły test, bo kilka osób narzeka że nie podnosi pozycjo na stałe tylko zwiększa Trust Rank. Ciekawy jestem jak tutaj wyjdzie.

author Paweł 28.03.2013 00:30:46

Tylko podnosi Trust Rank? Zależy co chcesz osiągnąć. Przecież nie każdy link służy podniesieniu pozycji - jak chcesz wyjść z filtra, wzmocnić zaplecze, poprawić link profile czy chociażby pochwalić się lepszymi statystykami katów, w których oferujesz płatne wpisy, to ten tylko podniesiony TR będzie jak znalazł...

author Pomocdrogowa 29.03.2013 10:50:39

Czekam z niecierpliwością na wyniki bo jestem bardzo ciekaw. Kiedy w ogóle będą jakieś wstępne wyniki? ;)

author Sylar 29.03.2013 22:50:20

Ktoś się orientuje ile kosztują tego typu listy? W przypadku zamawiania przez amatora a nie firmę zajmującą się SEO?

author shpyo www 01.04.2013 22:09:59

Na dniach zkatualizuję wpis o ranking sprzed blasta profilami. Aktualnie sytuacja wygląda tak, że top10 każdego dnia wygląda zupełnie inaczej. Dzisiaj na tą frazę pojawiło sie ceneo i allegro. Walka jest dość ostra ;)

author Bartek www 02.04.2013 00:30:09

Ciekawa sprawa z tymi profilami, sprawdzał ktoś czy pokrywają się z listą gdaq'a? Może warto kupić dla samej listy ;)

author Mario www 02.04.2013 10:53:29

Coraz więcej tych testów, tylko patrzeć jak strony zaczną blokować umieszczanie linków :)

author Kaska 02.04.2013 12:17:05

Test bardzo ciekawy, tylko jaki będzie wynik. Jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie. Koniecznie napisz jakie wyniki uzyskałeś.

author Beata Dulin www 02.04.2013 13:59:11

Allegro dziś nie bangla ale rano znalazłam takie coś
allegro[dot]pl/show_item.php?item=3144180336

author kainel www 02.04.2013 23:31:07

Walka będzie coraz ostrzejsza, a w sieci będą pojawiały się coraz bardziej "cudowne" oferty. Ciekaw jestem jaki będzie wynik tego testu.

author F55 04.04.2013 18:20:08

NA SKLEPIE ZOSTAŁY URUCHOMIONE GRUPY RABATOWE:

1 szt. = 369zł

2 szt. = 638zł (319zł za sztukę) taniej o 100zł

3 szt. = 900zł (300zł za sztukę) taniej o 207zł

(należy dodać zestaw do koszyka, po przejściu do niego zmienić ilość sztuk a rabat zostanie automatycznie naliczony !)

author Igor www 05.04.2013 19:56:38

Czy taki blast z profili pomoże usunąć ze strony filtr algorytmiczny?

author F55 06.04.2013 22:02:30

dostępne są nowe kupony Kod "promocja-69" - kupony są aktywne do czasu publikacji wyników testów shpyo

author webastaian www 09.04.2013 10:48:40

Trust Rank to fikcja - nie ma czegoś takiego. Profile są skuteczne, ale zupełnie nie dlatego, że przekazują TR

author shpyo www 09.04.2013 21:03:15

25% profili już nie działa - zostały usunięte i/lub profil jest dostępny po zalogowaniu.

author Kristo www 09.04.2013 23:22:13

A jak pozycje, utrzymują się, rosną, spdają ?

author F55 10.04.2013 07:57:10

Miejsca są na bieżąco sprawdzane i weryfikowane, na naszych stronach zaobserwowaliśmy mocne wzrosty po "konkretnym podlinkowaniu"

author dawid www 10.04.2013 12:16:36

Tania ta usługa nie jest, ciekawy czy będzie aż tak skuteczna. Ostatni post daje obiecujące skutki.

author Sylar www 10.04.2013 15:30:41

Ja niestety takich wartościowych for nie mogę znaleźć pomimo sporego nakładu czasu na wertowanie sieci i setek for,

author F55 10.04.2013 17:38:08

cena została obniżona do kwoty 299zł brutto do odwołania...

author Paweł www 10.04.2013 21:54:15

F55: a co znaczy "po konkretnym podlinkowaniu"? Jakieś konkretne blasty na te profile trzeba puścić? Niepokoi mnie ta spadająca tak po prostu cena...

author shpyo www 12.04.2013 08:32:07

W następnym tygodniu profile będą podlinkowane i zobaczymy czy coś to da :).

author Paweł 12.04.2013 21:21:02

Profile profilami. Gorzej z ich indeksacją. Totalna loteria, jeden profil zaindeksowany po 3 dniach bez pomocy, drugi profil w tej samej domenie po 2 tygodniach nie chce wlecieć do indeksu (z pomocą)...

Dołączam się do pytania jak ta lista ma się do listy gdaqa ?

author shpyo www 13.04.2013 09:12:42

@Paweł - podeślij mi listę Gdaqa to Ci powiem.

author Igor www 15.04.2013 17:21:22

Czyli ta lista guzik warta?
Nie należy wierzyć takim testom, bo zawsze wyjdzie jakiś kwiatek.
A to co dobre i działa jest zachowywane w tajemnicy.

author Łukasz www 16.04.2013 13:23:02

Shpyo kiedy opublikujesz wyniki testu?? Przynajmniej jakieś połowiczne. To już miesiąc :)

author shpyo www 16.04.2013 15:22:07

Profile są aktualnie linkowane. Chcę jeszcze poczekać. Mogę powiedzieć tylko tyle, że domena już kilka razy była w top10 :). Teraz domena ma mocną i stabilną pozycję na 11 miejscu. Szczegółu niebawem.

author Szymon Wencki www 18.04.2013 10:47:01

Ja też postanowiłem zbierać linki z for i portali społecznościowych. Takie linki generują ruch, jeśli są tematyczne, a także jest szansa że te linki utrzymają się dłużej niż w katalogach. Staram się nie spamować tylko pisać sensowne posty dzięki temu mam pewność że konto nie będzie skasowane za brak aktywności.

author Adder 19.04.2013 11:57:37

Przetestujemy też chętnie. Podlinkujemy odrębnie każdy wpis SEO Adderem, powinno zwiększyć skuteczność "piramidy"

author tetsuo www 22.04.2013 18:12:54

Ja już się zdecydowałem na jeden pakiet testowo, ale jeśli tu wyjdzie dobrze, to jeszcze dla innych stron pewnie dokupię. Czekam więc na wyniki testu :-)

author Mariusz 23.04.2013 14:06:22

Nie za bardzo wiem na czym ma polegać atrakcyjność tej oferty. Przez te kilka tygodni wbiłem już kilka trudnych fraz do topów. Nie twierdzę że linki z profili nie są przydatne, ale raczej dla zwiększenia zaufania w oczach Google co oczywiście ma niebagatelne znaczenie.

author F55 blog www 26.04.2013 20:34:55

@Paweł - trafiają się tam miejsca z listy gdaq, ostatnio kilka miejsc zmieniliśmy... (ale testy na naszych strona były przeprowadzane dużo wcześniej niż gadu rozpoczął sprzedaż listy)

Z racji przeniesienia naszej działalności do Wielkiej Brytanii od dzisiaj strona do zakupu to sklep.f55.pl cena testowanego pakietu zostaje obniżona do kwoty 249zł ( i tym razem już taka pozostanie )

biuro@f55.pl
wystawiamy rachunki (invoice bez vat)
M-SEM LTD.
220c Blythe Road
London W14 0HH
Company Number 8504763

author Piotr 26.04.2013 20:58:22

kiedy w przybliżeniu można spodziewać się publikacji wyników odnośnie testu?

author Tomek 10.05.2013 09:14:20

Z moich skromnych obserwacji, linki z profili mają znaczenie dla budowania pozytywnego wizerunku w oczach Google. Również jako czynnik wspomagający pozycjonowanie. Warto samemu zrobić sobie taką listę serwisów społecznościowych (niektóre oferują linki dofollow, inne nofollow, kolejne zróżnicowanie). Bo to w sumie nic trudnego, może czasochłonnego. Co również jest ważne musimy utrzymywać swoje profile na tych serwisach, ponieważ niektóre po czasie usuwają nasz profil, gdy nic na nim nie aktualizujemy..Zdobywanie linków z serwisów społecznościowych jest czasochłonne, ich utrzymanie wymaga trochę energii, ale uważam że warto.

author Tomasz www 27.12.2013 12:55:22

Dokładnie, zakładanie tych profili jest czasochłonne, ale zawsze można tą usługę zlecić innym... np. http://www.zakladaniemocnychprofili.pl

author Łukasz www 23.02.2014 22:21:08

Jak na mój gust to nie warto takich profilów kupować. Ja na allegro kupowałem dodawanie do 50 mocnych profilów za około 40 zł, inne 50 profilów w podobnej cenie. Więc 80 zł a może 100 zł za wykonanie usługi można dać. Jeszcze śmieszniej jest u Gdaqa, bo jeszcze więcej to on chce za samą listę, bez robienia tych linków.
Ja mam 200 mocnych profilów od Jenota i dodaje sobie ręcznie. Za 15 zł można sobie kupić kilka list od Jenota i dodawać samemu. Wcale profile nie są takie mocne, gdy się tylko je zakłada. Jeśli one komentują, piszą posty, dołączają do grup, wtedy są pozytywniej widziane przez google i administratorzy nie usuwają.
Natomiast jeśli ktoś założy tylko profile i nic więcej to może się spodziewać, że będą one systematycznie usuwane..

author Dominik www 09.06.2014 22:19:00

Z których profili najlepiej linkować - z polskich czy zagranicznych?

author Maciek 19.10.2015 16:06:12

Witaj , Piotr jak teraz wygląda temat ??

author tłumacz CV - besttext.pl www 13.01.2019 22:33:43

Proponuję dodatkowo profile: chess.com, goldenline.pl, linkedin.com oraz proz.com

Działam w branży tłumaczeń i te na pewno dobrze się indeksują i są mocne.

author remik09 www 04.12.2022 12:11:17

szkoda o nie ma już ani wyników ani nie działa link do oferty który znajduje się w jednym z komentarzy

author Jakub 04.12.2022 13:50:44

remik09 - ten artykuł ma 100 lat. Ta metoda już nie działa tak jak wtedy więc linków też już nie ma.

Dodaj komentarz